EEG

På fredag ska jag iväg till stan med mamma och göra EEG. För er som inte har följt bloggen så kan jag tala om att jag har haft 2 krampanfall (samma tid på morgonen fast olika dagar) och första gången så åkte jag ambulans in och där sa dom att jag skulle få göra ett EEG om 13 veckor, så nu ska jag göra de. Känns liiiite jobbigt för man är ju lite spänd på vad resultatet kommer att bli men de får man ju veta inom 2 veckor, tror jag de är. Men de visar säkert inte nån epilepsi, för jag har bara fått mina anfall på morgonen när jag har sovit och inte på dagen. Vi får väl se. Jag och mamma har flyttat pianot till mitt rum idag så jag kan sitta där och spela. :) Idag är inget bra fotoväder så jag får kanske fota lite inne, men jag vet inte för jag känner mej inte riktigt på humör för de idag. Jag är inte sur eller dålig men jag har bara inte lust. Jag skulle så gärna vilja fota porträtt med en systemkamera men för de första så har jag ingen att fota och för de andra har jag ingen systemkamera. :( Jag har iaf hittat en kamera som jag skulle vilja ha! Canon EOS 400D. :) Den ser riktigt läcker ut! :)

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0