Förslag på ny header? :)

Imorse vaknade jag vid 9.15 tror jag hon var... Igår var jag ute och fotograferade en hel del så bilderna ligger uppe på www.fritidsfotografen.blogg.se senast 12.00 idag! Så kolla in dom. :D Jag funderar på att göra en ny header till bloggen. Känns inte HELT nöjd med den här. ''/ Nån som har förslag på vad headern ska innehålla för bilder? :) Låt fantasin flöda! ;D Idag tror jag att jag ska fotografera en hel del igen. :) Sen ska jag hjälpa pappa att bränna lite ''rat'' och sen ska vi kanske ut och pimpla, vi får se. Ja, de var väl allt jag hade att berätta just nu. :) Bloggar väl mer sen. :) De kommer en tävling också i nästa inlägg där du kan få din blogg länkad. :) Så fortsätt läs nu! :)

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0