Halloj!

Jahapp, idag har ännu en skoldag runnit iväg. :) Den har bestått av matte, engelska, gympa, svenska och musik. :) Igår hade jag spelning och just nu spelar jag Every breath you take, Gung-gung blues, Whatcha say (Jason Derulo) och Kalinka (som melodi). Igår dansade vi hela eftermiddagen med Danspatrullen. Vi dansade schottis, foxtrot och bugg. :) Imorgonkväll gör vi ett nytt försök att komma till rymdobservatoriet. Så idag har jag köpt fika att ha med dit. ;) Vi kommer att åka 18.00 och då ska jag åka med Clara och hennes mamma. Sen åker vi 0.30 därifrån ungefär. Så vi kommer hem väldigt sent. Pappa får vara vaken då och hämta mej. :P Nu ska jag se Sveriges värsta bilförare. De är ju final!! :D

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0