Hemlig flykt i helgen ;)

Nu på Valborg ska jag, mamma och pappa iväg till ett hemligt ställe. ;) Jag tänker inte berätta vars förrän vi har varit där. :D Hehe, känner mej riktigt mystisk nu. ;) Vi blir borta tills imorgon iaf, mer än så säjer jag inte. Jag och mamma har varit i stan två dagar, legat på hotell och mysat. Shoppat en massa onödigt igen, men jag köpte två vettiga saker iaf. :P Hårinpackning och en ny jacka. Bilder kommer på allt jag köpte sen. :) Jag var på tandregleringen och jag måste iväg igen på onsdag för dom ska sätta fast nåt bakom tänderna som har lossnat. :S Nu kom mamma och hacka på mej att jag ska plocka ihop kläderna som ligger lite här och var. :P Hehe.

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0