Packar!

Nu håller jag på att packa lite inför morgondagen. :)
Torsdag
  • Klädsim på eftermiddagen
  • Hämta cykeln hos farmor
  • Äta och sova hos faster
  • Fara på ett rymdobservatorium med klassen =)
Så jag har litegrann att göra imorgon. :) Det här med rymdobservatoriet känns lite spännande. :) Jag har ju aldrig tittat i stjärnkikare nån gång eller sett nån planet. Jag vet att jag har sett Mars och månen hemma och en massa obetydliga stjärnbilder men aldrig att jag har varit på nåt sånt här. :) Idag har vi forskat lite om rymden så vi har ett humm om vad vi ser. :P Känns ganska meningslöst att titta på lysande prickar som kunde vara mer uppskattat att titta på om man hade lite kunskap om det hela. :) Jag har tagit upp lite roliga böcker från källaren, var nere ikväll och letade en väska och hittade dom. :) Jag hittade Sune - tjejtjusaren, Tsatsiki och lite Laura Trenter. Jo, jag går i sexan men de är faktiskt svårt att låta bli att skratta åt Sune. :D Haha, och man blir aldrig trött på honom! Jag hade slöjd också idag så jag tog hem min virkning som jag håller på med. Jag skjuter in två bilder här nedan också. Den 1:a bilden är på min Åremössa och min påse som jag gjorde på slöjden. Den 2:a bilden är på ett halsband som jag har köpt av min kusins flickvän som gör halsband och håller nu på litegrann med akrylnaglar. :) Om jag får tillstånd av henne så ska jag länka till hennes smyckesalbum ifall nån är intresserad av att köpa smycken. :) slöjden. Ikväll ska jag och mamsen kolla på Anna Anka söker assisP Satt ha en assistent som SKÖTER livet åt en! :P Den uppfattningen har jag iaf fått hittills. :P Jag ska väl virka lite oxå kanske. :) Jag håller på att virka en grytlapp. =)
Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0