Söndag kväll

Jaha, då var helgen slut då. :( Imorgon är det skola...och utv. samtal! :( Hatar såna. Dom är så pinsamma... :$ Men 20 minuter får jag väl stå ut. Ikväll ska jag läsa ut boken som ska vara ''utläst'' tills imorgon. Jag har bara...få se...hmm...152 sidor kvar. =S Så jag får väl ligga vaken till halv elva inatt och läsa kanske. =S Jag får se om jag läser ut HELA boken ikväll. Jag kan inte läsa mer än jag förmår. :P Kanske se lite på tv innan jag börjar den stora läsningen. :P Jag var in till farmor 2 ggr idag. Vi handlade och hon hade varit lite dålig, kräkts en gång och haft diarré så jag får ta Trevis så är jag skyddad. :) De är verkligen dundermedel mot all sorts magrubbningar! :D Supermedel för mej som är halvskraj magsjuka. :) Och alla som är lik som jag. :) Nej, jag har inget vettigt att skriva nu känner jag så jag ska nog borsta tänderna och sätta igång med läsningen. :)

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0