Bilträff

Ikväll har vi vare och kikat lite på bilträffen. Finns ju verkligen alla möjliga fina, inte såå fina och söta bilar! ;) Lägger inte upp nå bilder för då bryter jag mot lagen tro jag. :P

Har ju som sagt klickat hem lite kläder och igår kväll slog de mej att jag har verkligen investerat den här månaden! :O Köpt kläder, ramar, och typ allt jag behöver. De brukar ju inte jag göra... :P När jag fått hem kläderna från H&M och foton från FujiDirekt så lägger jag upp bilder på min månadsinvestering. :) Vi har även fixat ett bankkort till mej nu i onsdag-torsdags tro jag de var så då var jag och fixade foton på mej till mitt ID oxå. Och de kortet var inte alls vackert som vanligt när de gäller foton på mej men de får duga, huvudsaken dom ser att de är jag. ;)

Förresten gå med i min grupp på Facebook! Sök på SOS Rebeckah - min väg till målet, så kan ni gå med i den! :))

Ha de bra! :) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0