Förkyyyyyyyld :(

Ja, rubriken sa ju sitt nu.. Förkyld är vad jag är just nu. :( Över natten kom de här .. Har haft lite skit i hjärtat dom senaste 4-5 dagarna, fått fara hem från skolan och vilat, fått obehagliga hjärtslag (känts som hjärtat vänt sej m.m :S) och nu när jag blev förkyld över natten så har de börjat lugna ner sej i hjärtat så jag fick nog nån bakterie på hjärtmusklerna kanske .. :S Hosta, allmänt hängig och huvudvärk har jag drabbats av. :/

Gå även in på en nystartad sida: www.scrapbookingochteckning.blogg.se. Jag driver sidan och folk får mejla in sina teckningar eller scrapbookprojekt så lägger jag upp på den här bloggen. :) Även jag ritar ju och scrappar så jag lägger in mina verk oxå. :)

Ska se film nu!
Ha de bra! :)

Kommentarer
Postat av: Clixo

STACKARS DIG! krya <3<3

haha ja dom var också bra :)

2010-08-30 @ 20:37:13
URL: http://clixos.blogg.se/
Postat av: Maja

Stackars dej :(

2010-08-31 @ 15:27:16
URL: http://mixlos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0