God kväll :P

Hejhej!

I mitt förra inlägg så har jag ju ''annonserat'' att jag gör gratis bloggdesigns åt dom som vill ha en ny. :) Så mejla på om du vill ha en ny bloggdesign!
Jag skulle även vara glad om ni som läser detta och har en fototävling, gärna vill kommentera och berätta det för mej så jag har chansen att vara med! :D Känner mej sugen på att vinna förstår ni! ;)

Idag har jag inte gjort så mycket.. Har varit en grå dag med mycket moln. :( Varför kan de aldrig bli sol nån dag så man får bada och sola?! :(( Men men, inte deppa nu jag ska vara glad att jag är ledig från skolan! ;) Tänk att jag har ändå drygt 3 veckor kvar typ kvar av sommarlovet! :) De är ganska mycke men ändå ganska lite.. :P Men högstadiet blir ju spännande oxå, träffa alla igen och nya ämnen och allt. Tur att de är en liten skola man går på så alla känner alla tillräckligt så man känner sej säker på alla. :)

Jag har inte riktigt hängt med i de här med TV och radio, är de nå sorts friidrotts-VM eller nåt nu? :O Haha, jag är lite borta i huvet just nu. Har haft annat att göra än att se på sport! ;) Har fått en jäkla blåsa i munnen så jag har svårt att tugga och lite svårt att prata. De bränner och gör såååååå ont! :( Har läst om en huskur på Google att man ska smörja tandkräm på blåsan, och de blev ändå liite bättre efter de. :P Hoppas på att den försvinner ganska snart! :)

Inte denna veckan som kommer utan veckan därpå ska jag fara och göra ett sömn-EEG. :( Om jag somnar klockan 22 så måste jag kliva upp 02 på natten och sitta vaken tills typ 8 för då ska jag få sova under själva undersökningen. :S Så jag och mamma åker till stan och då kan man passa på att shoppa litegrann oxå på dagen. ;) Haha!

Ikväll har jag rensat garderoben förresten och har jättemycket kläder som är för små och som jag inte trivs i. Så jag ska sälja eller skänka bort kläderna till nån som vill ha dom och sen måste jag köpa nya jeans m.m till skolstarten och hösten. :P

Nej, nu måste jag lägga mej och läsa och sen sova. :)

Ha de så bra! :)

-oj detta blev ett långt inlägg! ;) haha ovanligt för att vara mej! ;)-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0