Lite annorlunda recept ;)

Eftersom jag och min faster ska åka och bada idag så hade jag tänkt att baka och ta med. :) Eftersom jag förmodligen är laktos och inte tål mjölk eller grädde så är jag försiktig när jag ska äta nåt med de här i. Så jag har just bakat scones utan mjölk. :P Detta är receptet: (observera att vi hade lite mjöl, och lite gräddfil XD )

  • 1½ gräddfil ½ laktosfri sommarbär-yoghurt  haha
  • 6½ dl mjöl
  • 1 tsk salt
  • 4 tsk bakpulver
  • 100 gram smör
Så nu ligger dom på gräddning och så får vi smaka hur de blir med yoghurten och gräddfil. Haha !! :D Men de blir nog bra. ;) 

Källa: Google ↓






Kommentarer
Postat av: Maja

Haha, blev det gott me gräddfilen och yoghurten hur länge ska dom gräddas?

2010-09-05 @ 07:47:25
URL: http://mixlos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0