Lördag

Idag har jag varit med Su för sista gången. :( <3 Igår var jag oxå med henne och vi hoppade studsmatta, cyklade, åt glass och sånt. :) Likadant idag. :)

Jag ska städa rummet ikväll så jag tänkte att jag skulle skriva ett litet inlägg innan jag börjar. :P Jag håller på rensa böcker och lite sånt. Jag rekommenderar några böcker jag har läst i sommar. :)

  • Kathys hemlighet
  • Gåvan
  • Sommaren före sjuan
  • MK och Ash - En stor utmaning
Oxå har jag börjat lyssna på ett nytt, grymt band! Dom heter McFly! :D <3 Så grymma dom är! :) Om ca. 1 vecka börjar skolan igen. :( Men de ska bli ganska skönt oxå, man kommer in i rutinerna på nåt vis. :)

Ha de bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0