Skolan är igång

Nu är vi igång med skolan. :) Men man känner sej ganska liten nu när man är minst på högstadiet. Från att ha varit störst i mellanstadiet. ;) Men de går rätt bra ändå. :) Mycket nytt; nya ämnen, olika lärare, skåp, mycke böcker och klassrum. :) Men man klarar sej! Det känns ganska bra ändå att ha börjat högstadiet. Vi tjejer blir som mer sammansvetsade eller vad man ska kalla de, nu när vi börjat 7:an. :) Och de känns bra för man är aldrig ensam och vill man va ensam sätter man sej lite längre bort bara. :P Så de känns bra, de!

Jag vet att jag har lovat att lägga upp bilder här på bloggen länge men jag har glömt eller inte orkat så då lade jag upp några nu i förra inlägget ↓. :) Imorgon har vi idrott sista timmen. :) Idag hade vi slöjd oxå, och nu i högstadiet så får man ju välja vad man vill ha för slöjd så jag har valt syslöjd och tycker de är roligt. :)

Ikväll ska jag se Livet på BB klockan 21.00 innan jag lägger mej. :) Har börjat läsa en bok som heter Sloane Sisters, den verkar riktigt bra. :)

Har äntligen kunnat beställa kläderna från H&M! De har krånglat med mammas kod till kontot. Har skickat efter koden åtskilliga gånger och mejlat och krånglat men dom vill inte ge oss koden. Men de var på min dator de så när vi prova på mamma-o-pappas dator så funkar de på en gång! :) Så de här är vad jag har klickat hem! ;)

Ha de bra! :) <3

Kommentarer
Postat av: annis

SVAR: oh låter riktigt härligt! Ja det ska jag verkligen göra! :)

2010-08-25 @ 20:42:26
URL: http://annnaiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0