Förklaringar

Okej, här kommer några förklaringar på olika grejer! :)

Varför var jag irriterad i lördags?
: Jo, jag hade gjort knäck. Säkert 40-50 stycken och det är första året vi lyckas med knäck. (gjorde i micron) Var skitglad och så lade jag dom lite snyggt i en korg när dom hade stelnat. Efter ca. 1 timma så hade allihop smält ihop till en klump! :@ Snacka om att man blev förbannad! Då var det bara att rädda dom som gick, resten fick ta en plats i sopkorgen! -.-

Varför har det varit så dålig uppdatering här? : Jag hade inte tid att blogga i helgen, och natten mot måndag blev jag sjuk. Jag la mej vid 22 på kvällen och 22:30 blev jag jätteyr. Det kändes som att hela sängen gungade, som att rummet rörde sej och allt. Så skulle jag gå och väcka pappa och jag fick stanna två gånger efter vägen (sovrummen ligger vägg i vägg!) för att jag blev så yr. :( När klockan var 01 så hade de fortfarande inte gått över så pappa ringde 1177 och då sa hon att jag kunde bara ligga i sängen och försöka somna. Men de gick inte att somna ifrån yrseln. När klockan var 03 så hade de fortfarande inte gått över så då fick vi prata med en jourläkare, men han trodde att jag hade fått ett virus på balanssinnet. (hur kunde han veta de, då han inte undersökt mej?) Och jag lyckades somna 04. Dagen efter var jag hemma från skolan såklart och vaknade 10.45. Då vaknade jag med samma eländiga yrsel! :( Vi ringde till vår hälsocentral och jag fick komma dit och kolla om de var nåt som var fel ifall jag skulle till sjukhuset i stan. Men vi for dit och läkaren tror att det är för att jag har problem i nacken. Blev hemma idag med för att jag sovit väldigt dåligt igårnatt. Men yrseln är borta i alla fall! :) Imorgon blir det skolan och sjukgymnasten! :)

Imorgon ska jag vara med Julia efter skolan, och vi ska fota lite grejer till ytterligare en bok jag håller på skriva. :D

Ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0