Varm dusch

Idag har jag vart hemma. Har mått illa inatt och vart spänd i nederdelen av magen så jag blev hemma idag. Igår kväll kunde jag inte äta något trots att jag var hungrig, mådde rätt illa och kände mej knepig. Men så äre att vara tjej! Så jag har kurerat mej ordentligt idag och bara legat i sängen och sett film.

Ikväll ska jag:
- ta en lång och varm dusch
- lägga mej på värmedynan för nacken
- måla naglarna (vilket jag skulle göra igår men orkade inte)
- platta luggen tills imorrnbitti

Nja, har inte så mkt mer att skriva. Imorrn ska vi se film, spela volleyball (men jag är ju inte med pga hjärtat) och städa ur skåpen sen får vi JULLOV! :D

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej, krya på dig!

och god jul :D

kram

2010-12-21 @ 22:08:29
Postat av: Sophia&Linnéa

Just nu kan du vinna en super snygg ring på vår blogg! Kika gärna in!



Ha det!

Sophia&Linnéa

2010-12-21 @ 22:54:24
URL: http://sophiaochlinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg :D

2010-12-22 @ 16:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0