Hej!

Jag har inte haft så mycket att blogga om faktiskt så de har helt enkelt inte blivit nåt inlägg, som jag sa sist. Jag tar veckan som den har gått. Måndag: Svinkallt, typ -35 grader. ''/ Så de blev innegympa. Tisdag: Vi hade bara en vanlig dag med historia på eftermiddagen. Onsdag: Jag hade spelning. Presenterade en låt för min musiklärare, Jason Derulas låt 'Whatcha Say'. :) Den är superbra, tycker jag! Torsdag: En vanlig dag med innegympa och historia. Vi läste om drottning Kristina, Gustav II Adolfs dotter. Fredag (idag): På morgonen hade vi glosförhör sen hade vi engelska fram till rasten. Efter rasten hade vi matte och sen hade jag tagit ledigt hela eftermiddagen så vi for och handlade lite. Gick på Dollar$tore och lite överallt. :) Köpte en massa bra grejer där. Ikväll ska jag se Let's Dance och Solsidan. :) Nu ska jag göra lite lätt matte.

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0