Nu är det slut på veckan de är dags för fredagsmys.... =)

Äntligen helg! :) Härligt! Den här veckan har gått som smort  och dom sista tre dagarna har varit riktigt ordentligt lyckade faktiskt. :) Jag har två superbra kompisar och 5 andra jättebra kompisar som jag får chans att vara med varje dag, så varje dag blir verkligen lyckad tack vare dom. :) Min bästa vän är Clara. :) Hon är verkligen en superrolig och bra kompis på alla sätt och vis. Sen har jag en annan superbra kompis som heter Oskar. :) Så har jag en massa andra bra kompisar. :) Imorgon ska jag göra semlor och skotta förmodligen. :) Semlor är gott! :P Det har vräksnöat hela dagen här så det första jag fick göra när jag kom hem idag var att skotta. =/ Ganska tråkigt men det måste göras. Jag vet inte om det snöar än men jag förmodar det, så jag får ut imorgon bitti igen och skotta lite till kanske. Nej, nu ska jag göra något annat. :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0