Solig och härlig dag!

Jag började dagen med att äta frukost så klart och sen duschade jag. Sen tänkte jag göra mej för litegrann så jag fönade håret, för en gångs skull. Vilket blev väldigt misslyckat!!! Det är ganska ovanligt att misslyckas med att föna håret, för det är nästan omöjligt men tydligen kan jag det. Det blev jätterisigt! Det ser jätteslitet och jätterisigt ut. Nu måste jag borsta håret typ 100 gånger för att jag ska få ner det! Jag sätter upp det när jag kan så får jag ha det uppsatt. Då syns inte misslyckandet. ;) Sen for jag och mamma ut och åkte skidor en sväng i det fina väre'. :) Imorgon ska jag på skolan som vanligt. Nu ska jag se klart I en annan del av Köping. :) Dom är bara såååååå bra! :D Haha, man får sej ett gott skratt! :P

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0