Dagen i tur och ordning

Imorse efter jag hade bloggat så kom jag igång med lite städning och rensning i mitt rum. Jag rensade ur papper och kollegieblock och fick ihop tre konsumpåsar med papper! Haha, jag hade ganska mycket onödigt skrivet. ;) Sen har jag suttit vid datorn nästan hela dagen. På eftermiddagen bakade jag en kladdkaka som vi åt till efterrätt. :) Gott! Nu ikväll: Jag har gjort om inredningen i två rum. :) Kört en kvart med pappas massagedyna. :) Förresten det är en ny grej! Pappa köpte en massagedyna som vi fick hem igår. Det finns typ shiatsumassage, och nåt mer. :) Superskön! Man får köra en kvart åt gången. OBH Nordica - Designing good life! ;)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0