God morgon!

Jag vaknade nån gång kring halv 10. Jag känner mej fortfarande krasslig men det är bättre idag iaf. :) Man får aldrig se saker från den mörka och negativa sidan! Nu sitter jag i min säng och tittar på Bert. ;P Jag tror att jag ska läsa lite serier snart. Jag håller på att läsa Kalle Anka just nu. Det här läsprojektet jag har pratat om förut, går ut på att vi ska läsa så många OLIKA serier som möjligt. Så vi får grepp om olika karaktärer. Jag har hittills läst TinTin, Kalle & Hobbe, 91:an och Kalle Anka. Jag är ingen typisk serieläsare direkt, jag läser nog hellre böcker tror jag. Idag ska jag rita lite tror jag, kanske fotografera lite (inomhusbilder) och se på film. Jag kommer säkert blogga nåt mer idag också. :) Känns tråkigt att vara förkyld. Det blir ju ingen träning för mej ikväll. :( Men men, det är bättre att vara still två dagar och läka ordentligt än att vara på språng i en vecka och läka medans. Men imorgon blir det skola för mej iaf. :) Det ska bli skönt att komma tillbaka. Man har rutiner när man går skolan, fler än vad man har hemma. Man äter lunch samma tid varje dag, man lägger sej i princip samma tid varje dag. Såna rutiner är nog ganska viktiga.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0