Härliga och friska tänder bärs av moi! :D

För det första vill jag säja tack till alla er som mer eller mindre följer min blogg och läser, ett + är en kommentar men jag ser på statistiken att ni är många som läser och det är superkul. :) Nu ska jag passa på att berätta allt som har hänt, och det är ganska mycket jag har att berätta. :) I torsdags (igår) var jag i stan hos tandregleringen och fick äntligen ta bort järnskrotet i munnen! :D Kändes superskönt! Jag har nu bara två strängar i munnen som är fastlimmade på insidan av framtänderna i båda käkarna. Så inte tänderna glider isär igen. Men resultatet är superfint. Se bilden nedan. :) Så då fick jag det ur munnen och det kändes superskönt efter  att ha haft det i 1 ½ år. :) Sen idag så har jag gått skolan, och alla ville typ kolla nu när jag kom imorse, haha. Så köpte jag en ny jacka också och täckbrallor. :) Idag efter skolan så gick jag ut och fotade lite så jag bjuder på några bilder här. :) Då var pappa hos bilmekanikern här så jag gick upp dit. :P Sen for vi och handlade lite och sen när vi kom hem åt vi lammstek som pappa hade tillagat. :P Gott! Ikväll ska jag se lite på Let's Dance, kanske se om det är nån bra film efter det och sen ska jag väl lägga mej så småningom. :) Bloggar mer imorgon! Förresten, nu har jag börjat använda min eltandborste igen. Hade bestämt att jag skulle göra det när jag hade tagit bort allt järnskrot så nu är jag igång. :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0