Hemma från sjukhuset

Nu är jag hemma från sjukhuset, sköönt! På torsdagmorgon så började jag krampa i sömn och då ringde mina föräldrar efter ambulans och räddningstjänst. När jag hade slutat krampa så somnade jag, och när jag vaknade visste jag inte att jag hade krampat. Usch, sen fick jag åka ambulans och då var jag så pass klar att dom visade mej litegrann vars grejerna ligger och sånt. :) Så det var kul! Sen kom jag in på barnmottagningen och då blev jag undersökt av en doktor och tog några prover sen kom jag upp på barnavdelningen till ett rum. Jag fick åka rullstol runt överallt för jag var så yr så jag kunde inte gå så bra. Till slut fick jag åka hem igår och det var skönt! Dom vet inte varför jag började krampa men jag ska göra ett EEG (elektroencefalografi) om några veckor och då ser man om det är epilepsi eller något annat för mamma och min halvkusin har epilepsi. =/ Men båda är inte födda med det så då är det inte lika ärftligt. När mamma väntade mej så åt hon medicin för att jag inte skulle få epilepsi så det ska egentligen inte bli genetiskt. Jaja, vi får väl se huvudsaken är ju att jag mår bra nu. :) Jag har en till blogg som jag håller på att fixa på nu så jag lägger ut länken snart. :) På måndag ska jag till tandregleringen och jag HOPPAS att jag får ta bort tandställningen då!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0