Lite halvstressigt med läxor nu...

Ja det är lite halvstressigt just nu med läxor. Det räcker att vara borta från skolan 3 dagar (i mitt fall) och när man kommer tillbaka så ligger det en massa jobb på bänken. ''/ Matteläxa, engelska glosor, engelska frågor och meningar (man ska tydligen kunna dom här), läsprojekt och lite längre bak i matten. ''( Men jag kommer tillbaka i rullning igen. :) Så ska jag fixa praoplats. Jag ligger lite på halvspänn just nu för jag har frågat faster om jag får praoa på hennes ålderdomsboende. :) Jag och mamma var nere i källaren och letade serietidningar och då hittade jag några gamla skolgrejer. Läståget, matte-skrivböcker m.m. Det är alltid lika roligt att titta i. ;) Sen hittade jag en mycket gammal utbildningsbok i omvårdnad av geriatrik. Den heter Hemsjukvård och är jätteintressant faktiskt! :) Det står om hygien, grepp och olika grejer inom äldrevård. :) Riktigt intressant faktiskt! NEj, jag ska läsa lite i den nu. :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0