Uppdateringen minskar lite...

Jag brukar vanligtvis blogga på kvällarna när jag är hemma men jag har skidträning två kvällar i veckan så det blir lite mindre uppdatering nu. Men ni överlever säkert. ;) (Det där lät lite egotippat, ursäkta mej) Ja, vad har jag gjort idag då? Gått på skolan som vanligt. Jag var på skidträning igår kväll och åkte 5 km sammanlagt så den här veckan har jag åkt 1 mil. :) Ganska bra för att vara mej. Idag hade vi bild. Det är kul! :) Vi skulle göra en egen serie och jag gjorde en serie om en påhittad figur, Arne Banan. :P Haha, det var kul i alla fall. Just nu är det That 70's Show på tv. Jag hatar den serien men jag orkar inte gå och hämta fjärrkontrollen och byta kanal, så det får vara på. Jag sätter ofta på tv:n bara för att det ska låta, jag tittar inte särskilt mycket på det. ;) Jag sitter och funderar på om jag ska städa rummet, det ser ut som en bomb har slagit ner. Ojsan, mamma hade ju städat. Haha, det där var lite elakt! ;) Det får se ut så här då. Det kommer kanske att bli lite mer uppdateringar i helgen eftersom jag är ledig då. :) Ikväll ska jag se på Bröstsim och gubbsjuka på TV4+. Klockan 20.00 alltså Bröstsim och gubbsjuka. Nu borde TV4 vara glada för att jag reklamerade ut att dom sänder det ikväll. ;) Dom kanske ringer och tackar mej snart! Måste slå på telefonen. Haha.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0