Vanlig dag :)

Har just haft besök av min faster och hennes man. :) Idag har det varit en helt vanlig dag faktiskt. Det har inte hänt så speciellt mycket. Jag längtar verkligen tills jag får ta bort min förb****ade tandställning! :) Det kommer bli så skönt! På torsdag kväll börjar skidträningen! :D Men då är jag i stan och fixar tandställningen. :( Så jag kommer missa den men jag missar den av en god anledning. Det är en ssk som leder den träningen i år. :) Jag har gått där sedan jag var 6 år. Jag älskar att åka längdskidor! Nu har jag äntligen fått in mamma och pappas gamla dubbelsäng till mitt rum! :) Det är så skönt att kunna bre ut sej på morgonen! :D Härligt! Jag fotar för fullt nu med den nya kameran. :) Det blir så superbiosa foton! :) En toppenkamera!! Rekommenderas: Sony DSC-W190. Alldeles lämpligt pris, garanterat prisvärd. ;) Bjuder på lite foton. :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0