Vilken kul helg!

Vilken kul helg jag har haft! :) Jag var ju med Su igår och sen bestämde vi att hon kunde sova hos mej, så då gjorde hon det. :) Vi hade ett mini-disco, haha, såg på film, läste varandras dagböcker ;) och mycket annat. :) Vi var ute oxå och klättrade upp på släpvagnstaket. ;P Det var kul! Sen åkte vi ner och ibland hoppade vi ner. :) Snön är ju så mjuk så det gör ju inte ont när man landar. Idag var vi ute igen och då klättrade vi på traktorn. :) Det var lika kul, det. Det är så mycket snö nu och det är så fint. :) Så skjutsade vi hem henne på eftermiddagen. Imorgon ska jag ut och åka skidor och ska försöka få med mej mamma eller pappa. :) Första skidturen i år! :) Just nu sitter jag och äter varmkorv. ;) Gotti gotti! :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0