2 juli 2010

Nu är jag hemma. :) Jag for ju till faster på tisdagkväll och sen på onsdagmorgon satt jag hundvakt till min kusins flickväns lilla hund, tax/drevern Pluto. :) Sen for jag till farmor och åt lunch och sen for jag och ''jobbade'' en stund på äldreboendet. Jag fick låna arbetskläder där. :P De va superkul att få va där och jag ska vara där om 2 veckor igen. :) Sen på kvällen (igårkväll) så började jag må illa igen så då for jag hem. Jag fattar inte vad de är då jag mår illa titt som tätt. :S Jag mådde illa natten mot onsdag också och mådde illa igår men jag kräks inte. De går över när jag tar Trevis och dricker CocaCola. :S Min faster (hon är undersköterska) tror att de är magkatarr jag har fått. Men hur fan botar man de då? :S Jag vill inte gå och äta nå tabletter direkt heller. Men jag får väl gå till läkaren om de blir värre. :S

Iaf så ska jag bada ikväll och mamma skulle kanske doppa sej så vi får se hur de går. ;P Jag ska iaf bada! :D De får va kallt men jag ska bada ändå! Jag fick ett jättefint halsband av Rebecca när hon var här i måndags. :) De va en kedja med ett hjärta på. De är en försenad födelsedagspresent för jag fyllde ju 28 maj och hon fyllde 14 juni så hon fick sin nu och jag fick min. :)

Ha de så bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0