23.26

Lite sent inlägg... ;) Iaf så har jag haft en jättetrivsam dag idag på de här ålderdomshemmet som min faster jobbar på. :) De är så roligt att få vara där och hälsa på alla som är glada och även dom som är lite butter men som man kan få att skratta när man själv skrattar. :) De är härligt! :)) De behövs så lite som att någon annan (som inte regelbundet jobbar där) ler åt dom och dom blir alldeles förvånade och glada över att se ett nytt ansikte. =) Åskan har gått på som bara den här uppe i Norrland och jag som bor lite på ''sidan om'' (även som ni sörlänningar kallar de ''landet'') ;) så har den gått rejält hårt här. :S Blixtar och dunder, magiska under. ;) :P Men varje åskoväder och blixtar är ett naturfenomen. Ni som läst om rymden, och alla dessa molekyler som plus och minus och allt va de heter så förstår ju ni lite bättre vad åskoväder och blixtar beror på och vad som händer. :P Därför kallar jag de naturfenomen. :) Nu är jag trött och ska sova!

Godnatt alla trötta! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0