Bad x2

Idag kom min faster och farmor hit och hälsade på och fikade. :) Sen for jag och min faster iväg och badade i sjön, för hon älskar att bada och jag med. :) När vi kom tillbaka hade pappa rökt fisk som vi fick äta på en macka.

Sen när dom hade åkt hem gick jag ut och lade mej i hängmattan och läste en bok.
Jag hade ju läst ut Kathys hemlighet så nu har jag börjat på en annan, Sommaren före sjuan - 7B. :) Kan ju passa mej för jag börjar ju 7:an till hösten. ;P Så jag ska läsa den nu, har för mej att jag har läst den förut men de måste varit längesen.

Sen grillade vi spareribs ikväll. :) Efter det, vid sjutiden, for vi och badade i samma sjö och då fick jag med mej mamma också. :)) Hon är världens badkruka men nu fick jag med henne med. ;) Hon tyckte att de var varmt och de tyckte jag med! :) Pappa är större badkruka än henne så han satt på land och fotograferade. Så de kommer upp bilder senare!

Nu ska jag läsa en bra stund och sen ska jag somna. Känner mej trött fastän jag sov till 10.30! :O Inte likt mej men sova bör man annars dör man. ;)

Ha de så bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0