Problems med designen :(

Jag har haft lite problem med designen dom två senaste dagarna. :( Jag ordnade jättesnyggt på bloggen igår kväll och imorse såg de jättekonstigt ut! Allt hade kört ihop sej och de blev bara fel allt! Så jag fick hjälp av kundservice och har nu ställt allt till rätta i designmallarna igen. :) Ny bakgrund + signatur + ändrat i kommentarsrutorna. :) En renovering, helt enkelt!

Har varit till doktorn idag för vi misstänker gluten eller laktosintolerans hos mej. ''/ Ska ta prover på torsdag.

Jag har tänkt litegrann på att jag har ju ett megastort intresse för ambulanssjukvården så jag tänkte börja skriva några inlägg och göra en kategori med ambulansinlägg. Eftersom jag läst på ganska ordentligt sen jag startade bloggen. :) Ni som inte vill läsa nå ambulansinlägg kan hoppa över dom inläggen och läsa övriga inlägg. :) Och i höst avslöjar jag hemlisen (som jag pratat om tidigare) som jag kan ge ledtråd till att det är kopplat till ambulanssjukvården. ;) Nyfikeen? ;P Så bloggen kommer delvis att bli en ambulansblogg! :D

Ha de så gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0