Spöregn titt som tätt! :((

Idag har jag varit med Su. :) Vi var ute på byn och precis då börja de spöregna så vi sprang hem till henne. Men sen fick vi för oss att springa till hennes mormor (hon driver en sko-klädaffär :P). Vi sprang där på smågatorna och de bara forsade vatten över gatorna, de blåste regn från båda sidor och de kom ju uppifrån. Så gissa att vi blev blöta?! XD Hahaha, de var som i en mardröm eller nåt. Precis då börjar åskan gå och de blixtrade. Vi sprang in på elaffären och tog skydd ett tag där. (kanske inte så jättesmart att vara på en ELaffär när åskan går XD) Sen sprang vi en bit till och sprang till Konsum. Och när vi kom in där för att ta skydd var de ganska mycket folk där som skrattade och glodde. Haha, pinsamt värre! Så vi sprang sista biten, över gatan och in till affären till hennes mormor snabbt som bara den! XD Sen när vi skulle gå hem till Su så hade de slutat regna så då var de lugnt. :P

När jag kom hem så åt vi tacos. :) Sen har jag inte gjort så mycket. Suttit mest vid datorn och tråkat. :P Och SMS:at. Funderar på att gå ut och fota lite imorgon och se om jag kan få några bra foton. :) Har ju fotat och reggat bilder men jag har inte orkat ladda upp dom här. :P De är så seg uppkoppling här! :S Men här kommer en iaf. :)

Ha de bra! :D

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv. tack :D

minigolf <3

2010-07-31 @ 10:49:03
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

jag tycker det är bra så :P

2010-07-31 @ 22:52:35
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Clixo

Sv: haha ja tack jättegärna :)

om du vill hjälpa mig alltså <3

2010-08-01 @ 11:59:15
URL: http://clixos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0