Vilken stank :S

Usch! Jag höll på fixa naglarna lite ikväll för ovanlighetens skull. Jag tog bort mitt gamla nagellack och använde ju mitt Depend Nagellack Remover - Supersnabb. Det luktar ju väldigt starkt och helt plötsligt luktar hela vardagsrummet och mitt sovrum sån där äcklig remover! :S Fyyyyyyyyyyyy bubblan va illa de luktar! Vi har en luftrenare som vi ställde in i rummen och öppnade fönstren en stund (går inte att ha öppet som i normala hus pga mygg och knort :S) och då försvann lukten nästan helt och hållet. Usch usch usch usch, jag fick ont i huvet och pappa fick ont i näsan. XD Haha, what a mess! :S Men jag vill bara varna er att inte misslyckas som jag gjorde med min remover, antingen var de något fel på min flaska eller så luktar den så här starkt så ni som ska handla en sån här flaska, tänk på att den luktar superstarkt! :S Observera att jag inte vill göra en dålig reklam för Depend, dom har jättebra prylar och fin kvalitet på sina saker, men den här måste jag säja att dom har misslyckats med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0