Systemkamera på inköp! =)

På fredag ska familjen till stan och då ska jag inhandla en systemkamera! :D Äntligen!! Jag tänkte köpa en Canon EOS 450d, men den har stigit till 5.600:- nu så jag köper en Canon EOS 1000d för 3990:- istället på Elgiganten. :) Min kompis Clara har en sån och är nöjd med den så jag litar på henne och bilderna jag sett på nätet som andra har tagit med den kameran! :) Lägger upp en bild på fredag på kameran! :)

Jag jobbar på mitt hemliga projekt fortfarande. ;) Som sagt resultatet kommer till hösten av mitt hemliga projekt! :) I helgen är det marknad här i byn och då ska man väl gå och kika lite och sen far vi nog och fikar hos farmor som alla andra år. http://digitalfoto.fpgroup.se/cato/bilder/canon1000d.jpg

Ha de bra så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0