Första praodagen avklarad!

Nu har jag haft min första praodag. :) Det var verkligen superkul! :) Dom är sååå dementa men härliga människor. =P Jag slutade klockan 15 så när jag åkte hem höll jag på somna i bilen. Det är jobbigt men roligt att ta hand om äldre. :) Jag har hjälpt dom att klä på sej, och matat en tant, tittat i fotoalbum och lite annat. Imorgon är sista praodagen men jag hoppas på att få komma dit igen nån gång. :) Kanske sommarjobba nån gång? :) Vem vet. Jag håller på att packa lite smått inför resan till mormor. Ser verkligen framemot det. :) Ska bli ett roligt lov det här! Laddar batterierna inför sportlovsveckan, både mina egna ''kroppsbatterier'' och batterierna i mobilen, kameran, MP4:n m.m. ;)

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0