Hemma igen!

Nu är jag hemma igen. Och med mej har jag en ny header. :) Egentligen skulle jag ju ha åkt hem igår men mamma har fått misstänkt glutenallergi och kräktes hela morgonen igår så då kunde dom inte åka och hämta mej. Men nu är hon frisk igen, vi måste ju kolla upp de där med glutenallergin sen. Om nån som läser de här har/haft glutenallergi, berätta vad som händer om ni äter nåt med mjöl eller så i. De vore bara intressant att höra, så vet man ifall man ska jämföra. Jag har iaf beställt 3 nya filmer: Pistvakt - filmen, Tjenare kungen och Beck - Den svaga länken. Så jag ska ha filmkväll ikväll. :) Jag är helt slut nu efter att jag har varit och ''passat upp'' mormor. :P Jag har lagat mat, torkat damm och diskat 100 gånger! Så nu är jag less, skönt att vara hemma. :) Ska iaf lägga upp den nya headern. :)

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0