Semesteruppehåll

Det blir ett uppehåll i min blogg tills på torsdag eller fredag nu, för jag som sagt ska åka till mormor och hälsa på och de finns inget Wireless och Internet'en följer inte med. Så inget bloggande blir de på ett tag. Jag kommer hem på torsdag så jag får se om jag orkar blogga något då, annars blir de säkert på fredag. Vet inte om jag har talat om att jag är ett stort fan av Gotland. :) Jag drömmer om att flytta dit kanske när jag blir stor. :) Vet inte riktigt vad som är bäst med just Gotland men jag gillar de enormt! Ursäkta om jag har sagt det förut, för jag kan inte hålla reda på allt jag skriver. ;P Ikväll ska jag ringa till min bästa kompis Su. :) Då åker jag imorgon sen också.

Ha de bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0