Dagen före dagen ;)

Idag är det dagen före dagen (födelsedagen!). Så imorgon fyller jag år. :) 13 år! Tonåren börjar nu och fortsätter 6 år framåt.

Idag var vi på vår årliga resa till ett äventyrsbad som ligger 25 mil härifrån. :) Min bästis Clara kunde inte bada för hon var förkyld och jag kunde inte bada pga tjejproblem. Så vi gick därinne och tittade på andra som hade de roligt och badade medan vi gick och svettades. XD Men de gick bra ändå, vi åt glass och sen gick alla tjejer på stan. :) Vi shoppade och sprang på affärer. :)

Vi åkte ju buss både hem och dit så när vi kom tillbaka till skolan så stog min faster där och väntade på mej så jag åkte hem med dom. Dom skulle gratta mej i förskott eftersom hon jobbar i helgen. Så här kommer några bilder ↓


Bikiniöverdelen inhandlades för 19:- (billigt!!) och trosorna för 99:-.

Den här klänningen fick jag av min faster i present. :)

Det här läppglanset fick jag av Clara. :) Tack Clara! :)

Ja, här köpte jag ett par fiiiiiiina glasögon. ;D Haha.

Den här tshirten köpte jag på GinaTricot för 99:-. Exotisk i sommar! ;)

Denna väskan fick jag av min kusin Marielle i present. :)

Nu ska jag borsta tänderna och lägga mej!
Lägger säkert upp foton imorgon på presenter. ;)

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0