God tisdagkväll

Nu har jag nyss tagit en dusch, sent jag vet men jag glömde bort de tidigare och sen har jag sett 112 - på liv och död en timma så jag har ju inte kunnat då heller. Idag gjorde jag klart min forskning om ambulansen. :) Det blev tre sidor handskrivet och 1½ datautskrivet. :P Haha. Imorgon far jag och mamma till stan en snabbis till tandläkaren. :P Så blir borta hela dagen men jag skriver säkert när jag kommer hem. På torsdag har vi redovisning av våra praoberättelser och på fredagen har vi redovisning av våra bokrecensioner. :) Plus att vi har ett mattekapitel som ska vara klart till på antingen den här fredagen eller nästa fredag. :S Så de blir hårda bandage den här veckan!

Ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0