HES!!!

Ååh fy fasen va hes jag är nu!! Igår kväll halv elva satt jag i sängen och drack vaniljte med honung och citron i för jag kunde nästan inte prata. Visst de här skulle inte vara ett så stort problem om de inte vore för att jag ska sjunga med kören idag inför publik! :O De kommer gå åt skogen, men jag får försöka sjunga de jag kan och jag är där och är glad ändå. Så får jag tänka. Negativa tankar SKA vändas till positiva, annars skulle man inte orka med nåt. :S Jag ska värma upp rösten nu genom att sjunga några låtar. Sen ska jag ta en tekopp till tror jag. :S Men te är inte de godaste jag dricker men de går ner ändå i såna här lägen. ;) Bloggar mer ikväll. :P

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0