Lördag kväll

Usch, man har hört om folk som hatar sin kropp och har komplex. Men så har jag aldrig varit men är de till viss del nu. Jag hatar min hals! ;D Haha. Jag är superhes och kan knappt prata normalt, ont i stämbanden men jag sjöng mitt idag så nu spelar de ingen roll hur hes jag är. ;)

Ikväll gjorde jag några ''drinkar'' - törstsläckare eller vad man ska kalla de. :P Iaf gjorde jag tre olika ''törstsläckare'' och här är recepten. (Recepten är gjorda av mej själv, allt är på en höft) ;) Alla släckare är gjorda på en ''höft'' så de är gjort på ett ungefär, men smaka av efter varje ingrediens och känn själv - var lite kreativ.

Törstsläckare 1:
2,5 dl apelsinsaft, blandad
ca. 3 msk citronsaft
Lite päronjuice (oblandad)
En nypa socker
2 aprikoshalvor

Törstsläckare 2:
½ glas jordgubbssaft (blandad)
Lite päronjuice (oblandad)
½ glas apelsinsaft
Lite citronsaft
Lite socker

Törstsläckare 3:
Lite päronjuice (oblandad)
2,5 dl apelsinjuice
Lite citronsaft
Aprikoshalvor
Lite socker

Vill passa på att länka till några bra bloggar också :)
Felicia Hallbergs blogg : www.feliciahallberg.blogg.se
Rebecca Sundins blogg: www.musicrebecca.blogg.se
Jessica Söderqvists blogg: www.jlmsoderquist.blogspot.com
Anna Marica Eks blogg: www.annamarica.blogg.se

Ha de bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0