Måndag

Då var måndagen den 3:e maj avverkad. :P Inte för att just den här måndagen är så speciell men den är avverkad iaf. :) Imorse klockan 11 var jag hos tandläkaren och lagade en tand och den hemska bedövningen var ju med på kuppen såklart. Jag ska dit om nån vecka igen och fixa nåt annat. På onsdag ska jag igen till tandregleringen och sätta fast strängen som har lossnat. :(

Vi får göra egen forskning eller berättelse på skolan den här veckan (som extraarbete). Jag gör forskning för jag älskar att forska! :) Så jag forskar om ambulansen. :) Ambulansens historia, utrustning, bemanning och systemet. :) Så de är kul. :) Den första svenska ambulansen kom 1902. :)

Nu ska jag lägga ifrån mej datan en stund!

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0