Nattinatti! ;)

Jaha nu går jag snart och knyter mej. :) Mamma var så snäll och poppade popcorn åt mej så jag satt och åt popcorn och såg på Reine och Mimmi i fjällen. Den var riktigt bra, den hade sina brister ibland men de bra grejerna övervägde. :) Nu har jag gosat lite med min katt som nyss har legat och sovit i garderoben. :D Haha, så fort dörren är öppen så klättrar båda två in där, river ut alla kläder och riktigt gosar ner sej i 2-3 plagg. xD Nä, nu ska jag lägga mej. Kanske se på tv en stund, jag är ju ledig imorgon så jag måste utnyttja kvällen till att vara uppe länge som jag vanligtvis inte kan göra på vardagarna. :)
Åh, nu är de ju Ambulans - först på olycksplatsen! :D Passa på att se de nu!

Nattinatti! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0