Ny header! :)

Som ni ser så har en ny header dykt upp här. :) Jag blev riktigt nöjd med den faktiskt. Den representerar de mitt liv handlar mest om, och mina intressen. :) Mitt liv handlar om mej och mina intressen egentligen. Mina kompisar är ju förstås guld värda, men jag är väldigt individuell. Jag älskar att gå min egen väg, men ändå är jag väldigt empatisk och ödmjuk. :) Jag har blivit tvungen att lära mej att ta hand om mej själv lite mer, helt enkelt. Det har varit lite jobbigt för jag är född till att finnas hos alla och att man finns till hands jämt. Det kan låta jättehemskt men jag njuter av de. :) Jag gillar att hjälpa människor och om jag hjälper dom mer eller mindre spelar ingen roll huvudsaken att jag har funnits där för dom. Det är därför jag tror att jag passar som vårdpersonal. :) Jag har fått lite hjälp med att ta hand om mej själv mer och de går framåt hela tiden. De här är en småsak jag pratar om nu men sånt här vill jag ta upp ibland. Och jag känner att ibland måste jag stänga av och de handlar bara om mej nu. Ingen annan. Så tänker säkert alla människor och gör de ''regelbundet'' men de har jag inte gjort för jag har varit så ''ta hand om''. Jag finns alltid där för alla och ger alltid ut en hjälpande hand men jag tar även hand om mej själv. :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0