Oj, 4 dagar sen..skärpning!

Hoppsan, märkte visst att de va 4 dagar sen nåt inlägg ploppade upp här! De måste bli ändring på! Kan ta veckan lite kortfattat och lite därtill.

Onsdag: Hade en ganska dålig dag. Såna dagar som man har när man är tonåring.
Torsdag: Hade en riktigt riktigt bra dag! Jag var med Julia efter skolan och vi satt mest vid datorn och pratade en massa strunt. ;) Haha, vi satt även och garvade till ett klipp på YouTube! xD Vi skrattade 45/45 gånger vi såg klippet de! Och detta är klippet : ↓

Sen for vi ner på ishallen och kollade på när U14 tränade. :)
Fredag: Råkade ta min frukt 40 minuter för sent så de orsakade en del obehagliga grejer. Jag blev riktigt yr och ostadig på benen, blev darrig, såg väldigt dåligt och de kändes precis som att jag drömde allt. :o Fy, så obehagligt de va! Jag tog 2 druvsocker, åt en kiwi med vår elevassistent och drack vatten. En kvart så var de över! Puh! For och åt lunch sen och efter lunch var jag tip-top igen! :) Gjorde en sista lektion (engelska) innan dagen var slut klockan ett! På kvällen gjorde jag en gemensam tårta till både mamma och pappa.
Lördag: Klev upp halv nio och firade mamma på sin födelsedag! :) Hon fick ett presentkort på en tatueringsfirma som finns i närheten. :D Så hon ska tatuera sej nån gång efter jul! :) Så firade vi pappa samtidigt så han fick äta tårta och fick sin present, en weekend med nån musikgrejs med mej och mamma den 4 december! :) Och så fick han en CD-skiva.

Söndag (idag): Har inte gjort mycket alls. Vi var och åt middag med farmor så jag passade på att fixa hennes stereo så hon kan lyssna på kassettband och fixade fotoalbum. :)

Imorgon är det skola igen. Får se om jag kan sova ikväll, hoppas bara på att det är lugnt i huset.. Inte som igår kväll/inatt iaf.. Usch! Det var runt elva tiden igår kväll som det small i ett rum här på nedervåningen, precis som att någon städade, sen lät de som nån tassade runt i vardagsrummet. Det har tidigare smullit i bokhyllan precis som att nån letar böcker, toadörrn har åkt upp av sej själv, ja och såna saker. Lite obehagligt när man inte ser dom. Tur man har mobil så man kan SMS:a folk och lyssna på ljudböcker tills man somnar. ;) Hehe. Men de är ju inget som är farligt iaf. :)

Ska stänga ner datan nu och läsa en bok. :)
Godnatt och ha en bra start på ny vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0