Söndag 18:19

Så var de söndag och en ytterligare en skolvecka ligger framför en. -.- I fredags åkte jag ju hem till Nattis och sov där till igår. Och vi hade superskoj! :) Mycket skratt! :D hihih, rysare långt in på natten, godis, chips, fotografering,  mys och en massa annat! :) Helgen måste lätt göras om! :) <3

Idag har jag inte gjort mkt. Har mest suttit och haft ont i magen, ländryggen, huvet och de har ilat ut i benen. :( Så äre att vara kvinna..! :( Klockan 19:00 ska jag ringa Su, vi ringer den tiden varje söndag. Hihih! :) Känns skönt att vi fortfarande håller kontakten, fastän hon flyttat. :) Vi har ju vart bästisar i 10 år nu i år! :D <3
Nästa helg är de julskyltning i byn och då ska jag kanske gå med Clara. :) <3 Kanske hon ska sova här t.o.m. :P

Har inte så mkt annat skoj att berätta just nu! :P
Ha en bra start på veckan allihopa! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0