En dag kvar..håll ut..håll ut

Ska sammanfatta dagen som vanligt. :)
På förmiddagen hade vi NO → teknik. -.- De är verkligen mitt bästa ämne (ta de med en nypa salt, tack!). ;) Vi håller på bygga nåt plan, Antoinette eller va de heter. Man ska limma en massa pinnar och göra vingar och sånt, de är inte min starkaste sida känner jag. Haha! Sen såg vi en film på SO:n som hette Zozo, vet inte riktigt va jag tyckte om den. :s Sen åt vi lunch (fisk o potatis) och sen hade vi Danspatrullen hela eftermiddagen. De är faktiskt kul, man blir riktigt svettig faktiskt! Hihih! :) Vi dansade foxtrot, bugg och lite schottis. Schottis är inte heller min starka sida, haha! ;) Och så är de ju självklart att man krockar in i varann på dansgolvet, men att en tjej "råkar" lappa till en i ryggen de är ganska ovanligt. ;) Hahah, nämner inga namn men biffen vet nog vad jag pratar om. Haha! :) Men kul hade vi iaf!

Imorgon är de sista dagen innan lovet! :D Känns skönt! Nu är man sugen på en veckas lov! :) Jag ska åka till mormor, fara en sväng på Dollar$tore innan kanske, fara och se nån konsert och sova på hotell. :) Inte ett dumt lov! Sen ska jag klämma in en dag på ålderdomshemmet och kanske en sväng med Clara oxå. :)

Ha de bra! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0