Feber :(

Jaha, den positiva dagen som skulle bli igår de blev liiite misslyckad. Jag vaknade igår morse och frös och skakade som ett asplöv! Pappa tyckte jag skulle stanna hemma ifall jag hade feber men jag for på skolan ändå. Jag fortsatte frysa så jag gick och la mej i vilrummet och sen åkte jag hem vid halv nio. :/ Hade ingen feber men frös och var hängig ändå. Och när jag kom hem fortsatte jag att frysa och fick ont i huvet, så jag har vart hemma igår och idag.
Men då får väl morgondagen bli en lite extra positiv dag då! ;) :)

Måste skaffa nya skidor till vintern, för mina är lite för kort och pjäxorna för små. Ska nog skaffa Fischer den här gången, eftersom jag förmodligen inte kommer växa ifrån mina skidor på nåt år nu. :P Bara dom har fixat hjärtat åt mej så finns jag på spåret! :D Det är målet i vinter! Och så har jag börjat läsa medicin och sjukdomar igen! :) Känns ganska skönt att vara i samma spår nu när äntligen hjärtat har lugnat ner sej lite. Sen ska de väl bli några fler besök på ålderdomshemmet i vinter också! Kanske jag tar en dag på lovet! :)

Ha de bra!


Kommentarer
Postat av: Maja

Oj då stackars dej jag är oxå sjuk:(

krya på dej

2010-10-28 @ 10:49:20
URL: http://mixlos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0