Go'morron! :)

Jag var jättetrött igår så jag nästan sov där jag satt, så jag somnade kring 22:15 igårkväll. Och så vaknade jag klockan 6:00 och somnade om sen vakna jag en timme senare och somna om till 9:00. :) Så jag har sovit ca. 11 timmar (!!). :P Men de va skönt, och välbehövligt! Jag vaknade och tittade på lite på Bert. :P Sen slog jag på MTV och såg några musikvideor och åt frukost. Läst lite i På smällen och snart ska jag klä på mej. (har inte gjort de än xD) hahah men är de helg så är de! ;)

Sen ska jag o pappa fara in och handla lite som vi hade glömt att köpa hem. Funderar på att baka nåt idag.. Hmm.. nåt förslag? :) Ska kolla lite på recept.nu. Börjar bli less på recepten jag har i kokboken. -.- Håller oxå på att träna på min elbas-läxa (Emil i Lönneberga, hahah!!) och plinkar lite på Ess-ackordet hemma på gitarren. :) Här kommer några färska bilder som togs igår och redigerades imorse! ↓







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0