LOV! :D

Åh, va skönt! Nu äre äntligen lov! :) Skönt att få va ledig en hel vecka! :D
På lovet ska jag:
  • Åka till mormor och sova där typ två nätter
  • Va en dag på ålderdomshemmet
  • Åka o bada en dag
Kommer nog bli kul. :) Sen om nån kompis har tid ska jag nog va med nån, nån dag också. Har inte så mkt att skriva just nu. Mamma hade gjort älgstek och hasselbakspotatis som vi åt idag till middag. :) De var jättegott! Så nu sitter jag o lyssnar på musik! Håller på titta lite på vilka skidor jag ska köpa i år oxå. Funderar faktiskt på att prova Fischer men jag trivs riktigt bra med Rossignol! Vi får se vad de blir. :) Men jag ska inte köpa nå skidor än tror jag innan jag vet om jag kan åka nå skidor den här vintern eftersom jag ska ordna till hjärtat snart.

Ha en bra helg alla go'a! :) (L) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0