Måndag -.-

Suck, ännu en vecka. -.- Usch, när jag vakna imorse va jag inte alls på humör och har därefter haft en riktigt sur dag. Tråkig och låg typ. :/ Så blire när man har haft en dålig start på dagen/veckan. Jag åt bara en banan imorse och drack ett glas saft, eftersom jag äter resten av frukosten hos farmor (pga tidiga taxitider m.m). Och så vart jag lat när jag va på väg till skolan så jag orkade inte gå till farmor så jag åkte direkt till skolan. Ja, så jag gick o hälsa på en stund på fritids och där glömmer jag att äta en macka så de blev bara en banan imorse! Fick proppa i mej två bitar druvsocker innan Danspatrullen på förmiddagen, så jag inte tuppa av i nåns armar, haha. ;) Men imorrn tänker jag äta frukost hemma och peppa mej själv till en bra dag. Tänker vara glad och positiv imorrn, känns som att de behövs för mej själv och för andra! :D

Imorrn har vi Danspatrullen igen, vi dansar både bugg o foxtrot. De är faktiskt ganska roligt. :) Kollade på statistiken och blir så glad, har ca. 20 besökare varje dag! :D Ni som läser är ju bara bäst! :) Hihih!

På svenskan håller vi på läsa om Mänskliga rättigheter, även på SO:n. Man får göra en liten insändare/debattartikel på svenskan och då håller jag på göra om att de skärs ner på ambulanssjukvårdare, och de är absolut inte bra tycker jag! Dom behövs precis lika mycket som sjuksköterskorna!

Men ha en bra vecka! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0