Test

Visste du..

att jag vill - bli ambulanssjuksköterska eller barnmorska
att jag har - varit på skolan idag
att min senaste kyss - har aldrig skett, för har aldrig fått nån :P
att jag lyssnar mest på - r'n'b och soul
att jag funderar på - att skaffa elbas (:
att jag pratar – ganska mkt ;)
att jag inte gillar – att bli utfryst
att min första riktiga kyss – aldrig har skett
att kärlek är – någonting fint (:
att jag gillar -
att bli omtyckt
att jag alltid kommer att – vara intresserad av vården
att sist jag grät var – igår
att min mobiltelefon är – en mycket smart uppfinning ;)
att när jag vaknar på morgonen –
kollar jag alltid på klockan
att innan jag går och lägger mig – borstar jag tänderna och lägger mej o läser en bok och smsar
att idag har jag – gått på skolan
att jag just nu tänker på -
en viss person
att i kväll ska jag – göra matteläxan och läsa spanskaläxan
att i morgon kommer jag – gå skolan och gå på styrkehallen på kvällen :P
att jag hoppas - att jag inte har nåt allvarligt hjärtfel
att jag verkligen INTE vill –göra den där undersökningen :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0